Pages

Monday, December 14, 2009

kenduri kawen at Umbai Melaka

12/12/2009

akhirnya sah sudah sahabat baik ku menjadi seorang isteri kpd nazri. mmg cute sgt syima time 2..suaminye plak mmg ensem..hehe. mmg b'baloi2 gi melaka ari 2. jmpe kwn2 yg dah lama sgt x jmpe..rindu serindu rindu nye..hanya Allah shj yg tau. wlwpun semua dh ada kehidupan masing2, tp masih mengingati persahabat wlwpun dah lama t'jalin..

ini lah syima & nazri..raja sehari yg diraikan. slamt pengantin baru syima...

tahun 1997-2002, inilah saat2 kami semua m'cari erti kehidupan, erti persahabatan, erti kasih syg & erti pengorbanan. wlwpun dah lbih 10 tahun b'lalu namun ukhuwah ini masih erat. mungkin ukhuwah yg dibina semata2 krn Allah..

terima kasih Ya Allah atas p'temuan yg istimewa ini..


b'balik pd tajuk entry ni..
aku btol2 teruja dpt jln2 kat melaka..wlwpun sampai umah kul 12 mlm, tp aku rasa puas sbb dpt jumpe org2 yg dirindui..

tgk la, gelagat2 kami ini...

kat umah k.wa at muar, sblum b'tolak ke melaka

dah sampai melaka, sblah aku 2 puteri...lama sgt xjmpe dia...

saat yg pasti aku rindui...pasti....

ini lah sahabat2 yg aku rindu...syg sgt2 kat kamu smua..
k.wa, hada, liz, jannah, puteri & me..

singgah McD kat Melaka Mall..

rasa nya x nak b'pisah time ni...

Ya Allah jadikan lah p'temuan ini, pertemuan yg Kau redhai, dan perpisahan ini juga sbg p'pisahan yg Kau redhai...rahmatilah kami, jadikan lah ukhuwah ini, ukhuwah yg kau berkati..moga kami semua saling sayang menyayangi keranaMu Ya Allah..

tiada siapa dpt memisahkan kami kecuali ajal.......wallahu a'lam.

12:45 mlm..



No comments:

Post a Comment