Pages

Sunday, January 10, 2010

¡¡ nɹɐq unɥɐʇ ʇɐɯɐןǝs

rasanya masih belum t'lmbat utk aku ucapkan hepi new year utk semua pengunjung setia blog ni...dah lama rasanya aku x tulis apa2 kat ruangan entry ni..dah lama gak x jenguk2 kat sini..

tahun baru ni, aku lemas dibebankan dgn byk keje..masa mngajar semakin b'tambah, jd guru kelas lg, setiausaha mcm2 bidang & mcm2 tanggungjwb lg. mmg letih ngn keje2 ni, kalau setakat mengajar xpe lg, ni dibebankan ngan keje2 yg lain. tp aku nggap ni sebagi cabaran, mampu x aku utk laksanakan dgn baik??? insyaallah...

b'cakap ttg azam, aku mcm xde azam plak tahun ni...ntah la, aku rasakan tahun 2009 t'lalu byk pahit maung kehidupan telah aku lalui..ada yg manis & ada yg pahit..semua 2 mematangkan aku. tahun 2009 melakar sejarah apabila aku slamat bergelar isteri kpd suami tercinta..itu kenangan terindah dan terlalu indah utk dikenang..didalam manis pasti ada pahit nya jgk..semua 2 membuat kan aku lebih hampir pada yg ESA..

aku harap tahu 2010 ni menjanjikan sinar kebahagiaan utk aku dan suami tercinta...moga apa yg dihajatkan akan dimakbulkan Allah..namun andai takdir tidak menyebelahi kami, aku anggap itu adalah tanda kasih dan sayang Allah terhadap aku..orang yg diuji adalah org yg terpilih disisi Alah, moga ujian ini menambah lagi saham utk bekalan akhirat nanti...

selamat melabuhkan tirai 2009 & selamat dtg 2010...
moga menjanjikan 1000 kebahagiaan..amin.

No comments:

Post a Comment