Pages

Thursday, October 29, 2009

waHai HaTi

nape ht ni tiba2 jd sayu..air mata plak mudah saja nak gugur. adakah aku ni t'lalu emosi ataupun aku t'lalu m'harapkan 'itu'. aku tahan jgk air mata dari tumpah, aku x nak org pandang lemah pd aku. airta ni t'lalu mahal utk ditumpahkan kcuali di ribaan yg ESA. DIA saja yg tau apa yg t'buku dlm ht ni, DIA saja yg tau...

wahai hati, jgn lah b'sedih dgn ujian tuhan krn ujian itu tanda DIA syg pada kita.. wahai ht, jgn menyesal dgn ujian ini krn ujian ini mndekatkan lg diri kita pdNYA.. wahai hati, jgn la tangisi ujian ini krn dgn ujian ini kita lbih kenal siapa pencipta kita.. wahai hati, jgn pernah putus b'doa krn DIA x pernah lalai dgn permintaan hambanya, cuma cepat atau lmbat DIA akan katakan 'kun fayakun' , maka saat itu akan mengalirlah kebahagiaan dlm diri kita krn DIA tlh kabulkan apa yg kita hajatkan..

2 comments:

  1. jangan sedih-sedih ye wahai kakakku sayang..
    nanti saya belikan kam0 cukulat ye~~

    ReplyDelete
  2. huhuhu...ok2, sy tnggu cukulat kamu yer...

    ReplyDelete