Pages

Tuesday, July 24, 2012

Berpantang di bulan Ramadhan

hari ini hari ke-4 umat islam menunaikan ibadah puasa
rasa sekejap je masa berlalu
Ya Allah, tak sabar rasanya untuk beribadah menambah amal di bulan mulia ini.

setakat ini saya masih 'berpantang' lagi
tapi tak la berpantang macam orang bersalin tu
cuma jaga makan dah rehat secukupnya ( sampai maigrin sbb byk sgt rehat) hihi.
lepas D&C tempoh hari,
saya tak de la rasa sakit, cuma bila banyak berjalan baru rasa sakit.
ye la, luka kat dalam kan? kita pun tak tau samada dah baik ke belum.

Alhamdulillah syukur punyai suami yg sangat memahami
pagi saya tak perlu bangun untuk masak sahur,
en suami yg bangun utk masak, sekali dgn makanan Aqeef.
saya mmg betul2 berehat..
berbuka puasa pulak, en.suami tak biasa makan nasi
jadi dia hanya beli di baazar..
katanya; tunggu lah saya sihat dahulu baru blh makan sedap2 kat rumah.
bukan saya tak boleh masak,
tapi en suami tak benarkan.
ehehe.. untung la..

semoga cepat2 la badan ni sihat
saya ingin berbakti untuk suami dan anak
juga memperbanyakan amal di bulan mulia ini.
aminnnn ..

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. untungla...hehe..Bgus kn de suami yg memahami..
    Get well soon ye...

    ReplyDelete