Pages

Monday, August 1, 2011

corat-coret besday

masih belum jemu bercerita mengenai besday.
rasanya masih belum basi kan kalian?hehe
saya rasa amat bertuah kerana dikelilingi orang2 yang menghargai dan menyayangi saya.
selepas besday gurl dirai oleh anak muridnya, besday gurl juga telah dirai oleh suami&anak, family, juga family mertua.
Semuanya membuatkan saya terharu dan amat bersyukur.

Sebab itu la saya masih menulis berkenaan besday, kerana saya mahu merakamkan detik indah itu disini.
Moga boleh dijadikan kenangan di hari tua nanti. Ekekeke


malam 29 julai.
Suami mahu celebrate pada 28 julai tetapi ada program di sekolahnya, so sambut lambat sehari.
Kami sekeluarga makan di MK cafe&bistro.
Masa tengah makan, kami disajikan dengan nyayian dari live band.
Owh..sangat romantik ye!



makanan yg dioder.
Nasi ayam panggang dan chicken chop.
Not bad!


ni pulak suprise dari anak2 saudara saya.
Shomel kan coklat2 yg ditempah khas utk saya tu.
Saya sgt menyukainya!
Sayang untuk dimakan. Hehe



HAPPY BIRTHDAY NORINA.
i like it!




potong kek lagi.



Mlm BBQ dirumah mertua untuk meraikan bufday girl. Hehe
banyak lg gambar, tapi saya kena menghormati privacy adik2 perempuan saya yg tidak memakai tudung (majlis dibuat dirumah).

Sejujurnya usia doplohtujuh ini byk sekali meniggalkan kenangan indah.
Saya akan pahat kenangan ini hingga ke akhirnya.
Terima kasih utk semua yg meraikan dan mendoakan saya.
Semoga sy akan menjadi seorang yg lebih baik dari semalam.

No comments:

Post a Comment