Pages

Saturday, May 12, 2012

bubur lambuk utk aqeef yg demam

dah dua hari aqeef demam dan tak selera nak mkn
mungkin giginya nk tumbuh lg
sebab aqeef tak mahu langsung gigit mknn dan gosok gigi
hmmm, seperti biasa bila ank demam ibu yg yg tak lena tidur
walaupun makan tetap berselera! ehehe

oleh kerana hr ni cuti,
ibu terfikir nk masak bubur lambuk daging utk aqeef
dgn harapan aqeef berselera utk makan walaupun sikit..


dah siap!! buat cair2 sikit biar tak muak sgt bila makan nanti.


tak sia2 ayah hadiahkan ibu periuk mahal nih pada ibu
byk kan faedahnya?
walaupun pd asalnya ibu berkeras tak bagi ayah beli (sbb mahal)
tp ayah beli juga..
so, bila dah di belikan, faham2 la ye...
jgn malas2 lg utk masak..ehehe


budak demam dalam buai,
biasa tido bwh je, bila demam nih terpaksa ibu masukkan buai
biar lama sikit tidurnya..


dah bangun!!!
tau2 je ibu dah siap masak kan..
jom kita makan!

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. terjumpa info ni, juga pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum mama Aqeef.
    Saya baru je buat bubur daging versi saya sendiri semalam. Rasanya yang versi awak lebih sedap, tambah pula disediakan dalam periuk yang berkualiti.

    Boleh share tentang periuk tu? Beli di mana, Harga.
    Terima kasih.

    Jemput lawat blog saya baru lahir http://syahasyarifsayang.blogspot.com

    ReplyDelete