Pages

Sunday, December 20, 2009

1st day - tiba di Pekan

aku mula b'lolak dr bdr tenggara kul 2.15 ptg..panas terik masa 2. sempat la jgk baju2 yg aku jemur kering. aku jangka kul 5 ptg sampai,sbb tgk kat map google cam dekat jer. tp rupanya...mak ai..amat meletihkan..





sebelum berangkat...besar x beg kami???

kiri kanan jln penuh dgn hutan rimba..sbb aku lalu endau-rompin..mmg saujana mata memandang.sesekali menikmati keidahan alam, damai rasa hati..masyaallah, indah sunguh ciptaan..

dari bdr tenggara ~ kota tinggi ~ mersing ~ endau ~ rompin ~ pekan..akhirnya aku sampai kt pahang stlh 215 km p'jlnn. smpai kat endau, ujan lebat mencurah2.. punya lah sejuk, dh mcm kat cameron...





sejuk nye...sbb kat luar 2 ujan..

akhirnya aku sampai kat umah pakcik kat pekan, pahang ni kul 7.15 mlm..hepi sgt dpt jmpe sedara2 ku yg comei belaka (sepupu)..

esok aku & hubby akn b'tolak ke cherating beach resort..mybe akn tdo 1 mlm kat residence inn hotel..

jmpe di sana~~~~

No comments:

Post a Comment