Pages

Friday, December 4, 2009

MenGaPA??????

mengapa aku x bleh tdo mlm ni? jam dah mennjukkan kul 3:05 pagi..apasal mata ni x bleh nak tido, padahal aku dah landing baik kat atas tempat beradu yg sgt selesa?? mengapa? kenapa? aku pun xde jawapan. lalu aku bangun perlahan2, dari tmpt beradu dan duduk berteleku di hadapan 'sahabat' setia. jari jemari mula menari2 di dada keyboard menulis apa yg terisi di hati..

mengapa wahai diri, mengapa kau x bleh nk tido mlm ni? t'lalu byk bnda & perkara yg difikir kah?? oh tidak.. aku x memikirkan apa2. otak & hati ku tenang bak air di kali..tp mengapa??? aku perlu menenangkan diri dgn menyebut kalimah suci... subhanallah walhamdulillah walaila ha illa allah allahu akbar...

semoga tidurku dirahmati allah dan malaikat mendoakan ku hingga kesubuh nnt,agar aku bisa sujud membesarkan keagungan Allah dgn penuh rasa khusyuk dan tawadduk ...

mlm jumaat, 3:14 pagi

No comments:

Post a Comment